Facebook Live

Hartelijk welkom

Klantenservice

De klantenservice van La Borsa geeft u graag zo snel mogelijk antwoord op al uw vragen. U kunt ons bereiken op één van onderstaande telefoonnummers. Mochten wij niet in de gelegenheid zijn om de telefoon direct te beantwoorden dan verzoeken wij u om een bericht achter te laten op onze voice mail. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt natuurlijk ook een e-mail naar ons sturen.

Telelefoon: +31 (0)499-871581
Mobiele telefoon : +31 (0) 6 30 40 98 04
 
* Bestellen bij La Borsa is heel eenvoudig:
 

Stap 1:

U zoekt een artikel uit en vervolgens de gewenste kleur. Vervolgens legt u het artikel met een muisklik in uw winkelmand. U kunt kiezen of u nog wenst door te gaan met winkelen of u kunt doorgaan naar de kassa. Houd er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen. Wanneer u in het bezit bent van een kortingsbon is het mogelijk deze hier ook te verzilveren. Vul de code in en uw korting wordt automatisch verrekend.

Stap 2:

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij La Borsa? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren. Besteld u voor het eerst, dan vragen wij u om een account aan te maken. U kunt uiteraard ook als gast winkelen.

Stap 3:

Vervolgens kiest u op welke manier u wenst te betalen. Dit kan via Ideal, paypal, vooruitbetaling, internetbankieren of onder rembours. Voor het verzenden van bestellingen onder rembours worden extra kosten in rekening gebracht.

Stap 4:

Klik op "plaats bestelling" om uw bestelling te voltooien. U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

 * Verzendkosten:

Bij La Borsa betaalt u geen verzendkosten. Alle prijzen vermeldt op de site zijn inclusief BTW en inclusief verzendkosten. Alleen voor zendingen die onder rembours worden verzonden worden extra kosten berekend.U ontvangt het pakketje meestal binnen één à twee dagen na uw bestelling. Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u per mail hierover bericht.

 

* veilig bestellen:

La Borsa is aangesloten bij Webshop keurmerk wat betekent dat u veilig en betrouwbaar bij ons kunt winkelen. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2800 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat: 

  • U veilig kunt betalen 
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt 
  • Uw privacy gewaarborgd is 
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling 
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd 
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen

Retourneren: Na ontvangst van de door u bestelde artikelen, heeft u het recht de artikelen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum, retour te zenden. Dit is alleen mogelijk als u hier voorafgaand via e-mail melding van gemaakt heeft aan retour@laborsa.nl. Na ontvangst van de retourzending, zal het orderbedrag binnen 7 dagen automatisch worden teruggestort op uw rekening. Wij maken u er op attent dat de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening zijn en wij wijzen u er op dat de goederen niet gedragen of gebruikt mogen zijn. U dient uw bestelling onbeschadigd en voor zover mogelijk in originele verpakking voldoende gefrankeerd retour te sturen.

 

 * Garantieperiode

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van Webshop Keurmerk.
La Borsa geeft 6 maanden garantie op artikelen die u bij ons koopt. Ritsen vallen buiten de garantie.
 
 
.* reparatiekosten:

 

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen binnen de garantietermijn voor rekening van La Borsa. Bij reparaties die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van uw klacht, dan informeren we u hier vooraf over.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.